Najpomembnejša naravna surovina Notranjske je les, ki je bil koriščen že skozi zgodovino: razvila so se tradicionalna znanja predelave in obdelave lesa z vrhuncem v 70ih in 80ih letih prejšnjega stoletja. S tako rekoč popolnim propadom pohištvene industrije do danes (ogromen socialni problem) so se pojavila majhna podjetja oz. posamezniki, mizarji, ki sicer nadaljujejo z vrhunskim znanjem obdelave lesa, vendar so prepuščeni sami sebi in ne znajo izkoristiti potenciala dodane vrednosti produktov s pomočjo designa in nastopa na trgu preko vlaganja v lastno blagovno znamko.
Trenuten način življenja kaže na potrošnikovo zavedanje in iskanje kvalitetnih, vrhunsko oblikovanih izdelkov in predvsem določen segment tržišča je pripravljen za kvaliteto plačati več. Poleg tega sodoben slog življenja narekuje tudi drugačne nakupne kanale – precejšen del se odvija preko interneta, kjer geografska lokacija tako kupca kot prodajalca ni pomembna. Obenem postaja zelo pomemben tudi vidik vpliva na okolje. Les je v tem oziru izrazito ekološko sprejemljiv material, saj sta njegova predelava, kot tudi razgradnja, popolnoma brez škodljivega vpliva na okolje. Še posebno, če je zaščita lesa naravna, kot so npr. premazi iz naravnih olj. Vsi izdelki novonastale blagovne znamke bodo imeli podatke o nizkem ogljičnem odtisu, kar bo še dodatna konkurenčna prednost.
V 1. fazi operacije je predvidena vzpostavitev blagovne znamke (BZ) ter produktna strategija z razvojem novih izdelkov, druga faza pa predvideva vse elemente, ki so potrebni za vstop na tržišče z vidika pravne zaščite in oglaševanja.
Partnerji:
1. Jan Petrič
2. Mizarstvo Godeša, Peter Godeša s.p.
3. Mizarstvo, Ervin Kraševec s.p.
4. NATURAN d.o.o.
Trajanje operacije: 1.9.2017 - 30.6.2018
Skupna vrednost operacije: 25.330,87 EUR; Znesek sofinanciranja EKSRP: 13.460,29 EUR.